правильна вимова - це легко

▫️  Дошкільний педагог з вищою педагогічною освітою "Вчитель-логопед. Вчитель-дефектолог" сформує правильне мовлення у дитини, підготує до школи. 

▫️  Вартість індивідуальних занять: 

 350 грн (одне заняття)

  300 грн (абонемент на 8 занять).


▫️  Логопедичне заняття онлайн по постановці звуків.

Тривалість індивідуального логопедичного онлайн заняття - 30 хв.

Заняття з логопедії онлайн проводяться у Zoom та Viber.


▫️  Логопедичне заняття складається з:

   - артикуляційної гімнастики,

   - постановки звука,

   - автоматизації звука у складах і словах,

   - диференціація звуків.

Тривалість індивідуального логопедичного заняття - 30 хв.

Заняття проходять у Дніпрі, на ж/м Перемога-6.

(066) 818-50-34  (Telegram, Viber)

Ігрова логопедія

Для дошкільників з порушеннями мовлення ігрова діяльність зберігає своє значення і роль як необхідна умова всебічного розвитку їх особистості, інтелекту, виправленню вже наявних симптомів мовленнєвого порушення та профілактики виникнення нових проявів.

Метою використання ігрової технології в логопедичній роботі є підвищення мотивації до занять, збільшення результативності корекційно-розвиваючої роботи, розвиток допитливості, інтересу до взаємодії із спеціалістом.

На логопедичних заняттях використовуються дидактичні ігри, настільно-друковані ігри, ігри з рухами, сюжетно-рольові ігри, ігри-драматизації тощо. Їх застосування визначається завданнями та етапами корекційно-логопедичної роботи, віковими та індивідуально-психологічними особливостями дітей.

Ігри, які використовуються на логопедичних заняттях, виконують такі функції:

• навчальну (допомагають засвоїти або закріпити матеріал, пропонований на занятті, досягти поставлених дидактичних завдань);

• діагностичну (дають можливість логопеда діагностувати різні прояви дитини);

• терапевтичну (виступають як засіб подолання різних труднощів у навчанні);

• корекційну (вносять позитивні зміни, доповнення в структуру особистісних показників дитини);

• розважальну (емоційно забарвлюють діяльність дитини, роблять процес пізнання захоплюючим). Дитячий логопед Дніпро Перемога 6 (Детский логопед Днепр Победа 6).

Зробити заняття з дітьми цікавим, ефективним, навчати, граючись, а не просто грати - ось ті головні проблеми, які необхідно вирішувати в роботі логопеда з дітьми в дитячому саду. Логопед онлайн Украина.

Гра - один із найважливіших прийомів роботи з дітьми дошкільного віку. Ігровий метод навчання сприяє створенню зацікавленості, невимушеної обстановки, встановлення психологічно адекватної віком ситуації спілкування. В ігровій діяльності розкривається індивідуальність дитини, формуються почуття колективізму і взаєморозуміння, розвиваються творчі здібності дітей. Логопед онлайн Україна Київ (Украина Киев).

Гарна, розумна і цікава гра активізує увагу дітей, знімає психологічне і фізичне напруження, забезпечує сприйняття нового матеріалу. Логопед Львів.

          Гра - наш незамінний помічник в навчанні дошкільника. Отже, навчати граючи. Але як конкретно? Як вибрати саму потрібну для даного заняття, для певного його етапу гру? Звичайно, не може бути точного рецепту, де, коли і на скільки хвилин включати ігровий матеріал. Тут важливо одне, щоб ігри допомагали досягти мети. Кількість їх на занятті повинно бути розумним. Необхідно продумати поетапне розподіл:

- на початку заняття гра повинна допомогти організувати, зацікавити дитину;

- в середині має підвести до засвоєння теми;

- в кінці заняття може носити пошуковий характер.

Але на будь-якому етапі вона повинна бути цікавою, доступною.

Таким чином, можна сформулювати два основні завдання, які стоять перед логопедом в його роботі з дошкільниками: 

1. Логопеду необхідно широко використовувати ігри в корекційній роботі, при цьому слід пам'ятати про їх значущості в цілому як засобу фізичного, розумового, морального і естетичного виховання дітей.

2. При проведенні гри логопеду необхідно враховувати можливі особливості поведінки дітей з різними мовними розладами.

Основне навчання у нас, логопедів, йде через вправи з вимови, розвитку мовлення. На своїх заняттях широко використовую ігрові прийоми навчання. Глибоко переконана, що саме вони забезпечують успіх заняття, роблять їх цікавими і бажаними для дітей. Логопед Харків (Логопед Харьков).

Як же використовуються ігри в логопедичній роботі?

Згадайте, як загоряються очі малюків, яке нетерпляче очікування чогось приємного, радісного світиться в них, коли ви говорите: «А зараз ми з вами, діти, пограємо в одну цікаву гру!» Тут не треба навіть бути тонким психологом, щоб зрозуміти, яке величезне і особливе місце займає гра в житті дитини. Ігри мають велике значення в розумовому, моральному, фізичному і естетичному вихованні дітей. Логопед онлайн українською мовою.

У літературі з дошкільної педагогіки та психології накопичено значний матеріал, який вказує на те, що гра - основний вид діяльності дитини дошкільного віку, одна з характерних закономірностей дитячого розвитку. Гра, як форма діяльності дитини, сприяє гармонійному розвитку психічних процесів, особистісних рис, інтелекту. Логопед Одеса (Логопед Одесса).

На жаль, нерідко можна зустріти логопедів, які заняття з дошкільниками проводять за шаблоном, трафаретно і нудно. Сидить з дитиною такий логопед і день у день «вчить» назвам предметної картинки, «пов'язує» завчені з працею слова в ланцюжки-пропозиції, знову ж таки «вчить» розрізняти в словах склади, у складах - звуки. З дошкільням ведеться робота над звуковимовою, над збагаченням словника і вдосконаленням фрази, по нормалізації темпу і плавності мови. І все це йде по замкнутому колу: предметні картинки, лото, доміно, сюжетні картинки, розгорнуті фрази, казки, оповідання. Для всіх дітей однаковий шлях, тільки одні на цьому матеріалі автоматизують і диференціюють звуки; інші вчать нові слова і т.д. Логопед Чернигів (Логопед Чернигов).

Необхідність проведення серйозних корекційних задумів логопеда у його роботі з дошкільниками через гру очевидна. Робота логопеда потребує використання ігрових прийомів у ще більшою мірою, ніж у звичайних виховних заходах.

Наявність мовного дефекту призводить до змін у психічній сфері, а саме до появи таких рис, як підвищена дратівливість, збудливість, замкнутість, депресивні стани, негативізм, загальмованість, апатичність, психічна виснаженість, почуття ущемлення і ін. Логопед онлайн Миколаїв Николаев.

Особливості поведінки таких дітей виділяються і в іграх. Вони нерідко втрачають можливість спільної діяльності із однолітками через невміння висловити свою думку, острах здатися смішними, хоча правила і зміст гри їм доступні. Порушення загальної та мовленнєвої моторики (це стосується дизартриків) викликає у дітей швидке стомлення в грі. Неврівноваженість, рухове занепокоєння, метушливість у поведінці, мовленнєва стомлюваність утруднюють включення в колективну гру. Логопед онлайн Кривий Ріг Кривой Рог.

Своєрідна поведінка у грі і у дітей-алаліків, у яких дії з іграшками не мають розгорнутого характеру, не мають задуму і цілеспрямованих дій. Гра у них в таких випадках носить одноманітний, наслідувальний характер. Частіше вони перекладають іграшку з рук в руки, крутять її, розглядають, не виробляючи з неї ігрового дії. Машину довго і безцільно возять, з ляльки знімають сукню, а потім безцільно кидають її, кубики розсипають або безладно складають один на інший.

У дітей, що заїкаються, ми спостерігаємо боязкість, утруднене включення в гру через страх за свою неправильну мову. Вони частіше виступають глядачами або беруть на себе підлеглі ролі. У випадках важкого заїкання діти просто відмовляються від гри. Але бувають і зворотні випадки, коли такі діти в житті відрізняються невиправдано підвищеною фантазією, некритичністю до своєї поведінки. Логопед онлайн Україна Украина.

Характеристика логопедичних ігор

В сучасній методичній літературі з логопедії в роботі з дітьми дошкільного віку рекомендується проведення різних ігор. Автори методичної літератури рекомендують використовувати ігри в цілях корекції неправильної мови у дітей. У багатьох випадках наводяться приклади таких ігор, які являють собою модифіковані варіанти загальновідомих у дошкільної педагогіці ігор, але часто вони придумані самими авторами.

Термін «логопедичні ігри» дуже невдалий, бо таких ігор в номенклатурі дошкільної педагогіки не значиться. Є ігри сюжетно-рольові, рухливі, дидактичні, з будівельним матеріалом, ігри-драматизації та ін. Номенклатура ігор складається залежно від форми їх проведення, а не від завдань, які вони ставлять. Тому правильніше говорити про використання загальновідомих ігор в логопедичній роботі з дітьми. Логопед Вінниця (Логопед Винница).

В літературі в дошкільному вихованні опубліковано багато вже апробованих на практиці різноманітних ігор, знання їх, уміння використовувати у цілях корекції - у цьому ми бачимо завдання логопеда сьогодні.

Практичний матеріал поділено на три частини:

1. Підготовчі ігри та вправи.

2. Ігри для формування правильного звуковимови.

3. Потішки, чистомовки, лічилки.

Послідовність корекційної роботи над неправильним звуком складається з підготовчих вправ, постановки звуку певним прийомом, автоматизації та диференціації нового звуку ізольовано, в складах, словах, реченнях і в самостійної вимові. Саме це головний принцип, якого ми дотримуємося при підборі ігор для логопедичної роботи з дитиною. Логопед онлайн Черкаси Черкассы.

1. Підготовчі ігри передбачають підготовку органів мовлення і слуху дитини до правильного сприйняття звуку і до правильного артикуляційного укладу, необхідного для його відтворення. Тому на першому місці стоять ігри з розвитку слуху.

Для викликання правильного артикуляційного укладу необхідного звуку потрібно координована, чітка робота всіх рухомих частин артикуляційного механізму: язика, губ, нижньої щелепи, м'якого піднебіння. Логопед онлайн Суми Сумы.

Є гри на активізацію артикуляційної моторики, але, на жаль, таких ігор дуже мало.

До підготовчих можна умовно віднести ігри на розвиток дихання і голосу, оскільки вони необхідні в корекційній роботі при дизартриях і ринолалиях, і можуть бути корисні у випадках порушення темпу і плавності мовлення та різних розладах голосу. Логопед онлайн Украина Україна.

2. Ігри для формування правильної звуковимови підібрані на різні звуки та групи звуків, які найбільш часто порушені у дітей. В цілому тут підібрані ігри для автоматизації та диференціації різних звуків в прийнятій послідовності. Логопед онлайн Житомир.

3. Потішки, чистомовки, лічилки підібрані на звук та групи звуків, що і в попередньому розділі. Повторення слідом за логопедом або вивчені напам'ять віршики, чистомовки, лічилки можуть служити цілям автоматизації і диференціації певних звуків у самостійній вимові дітей. Їх можна дати окремо від ігор, як самостійно, так і в ігровій формі.

Ігрові прийоми в логопедичній роботі

Дуже часто у дітей наявне загальне недорозвинення мовлення. Це системне порушення, при якому порушена звуковимова, фонематичне сприйняття, складова структура і звуконаповнюваність слів, в мові присутні аграматизми. У дітей бідний словниковий запас, з переважанням іменників і дієслів. Страждає зв'язне мовлення. А також спостерігаються відхилення у розвитку моторики як загальної, так і артикуляційної.

Як наслідок діти стикаються з труднощами в процесі навчання, слабо засвоюють програмний матеріал. У зв'язку з цим виникає необхідність використання ефективних методів навчання і корекційної роботи, які забезпечують успішне оволодіння дітьми знаннями, вміннями, навичками, передбаченими програмою і на допомогу приходить гра і стає важливим напрямом корекційної роботи. Перевага гри та ігрових прийомів, полягають у тому, що вони дозволяють більш активно впливати на дитину. Доступна і приваблива ігрова ситуація на заняттях робить пізнавальний процес повноцінним, при цьому він забарвлений позитивними емоціями, настільки важливими для дитини - дошкільника. З допомогою розважальних моментів підтримується стійкий інтерес до занять, бажання дізнатися про нове і засвоювати знання і вміння. Логопед онлайн Полтава.

У своїй роботі при проведенні і виготовленні ігор, наочних посібників до них, спираюся на вікові особливості сприймання і мислення дітей, рівень автоматизованості мовленнєвих вмінь, рівень самостійності, мовний досвід, щоб вони були зрозумілі й доступні дітям. З досвіду роботи можу стверджувати, що гра повинна бути зовні привабливою і естетичною. Логопед онлайн Украина.

Окремо хотілося б зупинитися на іграх для розвитку дрібної моторики рук. Унікальність цих ігор, на наш погляд, полягає в тому, що в них звичайні побутові предмети перетворюються у цікаві та корисні іграшки. Логопед онлайн Херсон.

Починати роботу з розвитку дрібної моторики потрібно з самого раннього дитинства. Вже можна масажувати немовляті пальчики, впливаючи тим самим на активні точки, пов'язані з корою головного мозку. У ранньому і молодшому дошкільному віці потрібно виконувати прості вправи, застібати та розстібати гудзики, зав'язувати шнурки і т.д. І, звичайно, в старшому дошкільному віці робота з розвитком дрібної моторики та координації рухів руки має стати важливою частиною підготовки до школи.

Завдання педагогів - донести до батьків значення ігор на розвиток дрібної моторики. Батьки повинні зрозуміти: щоб зацікавити дитину і допомогти їй оволодіти новою інформацією, потрібно перетворити навчання в гру, не відступати, якщо завдання здадуться важкими, не забувати хвалити дитину. Логопед онлайн Запоріжжя Запорожье.

У своїй роботі я дотримуюся правила: не проходити програму, а домагати її засвоєнню. Тому заняттям надаю легкий, цікавий характер, доступний сприйняттю дошкільнят. Уникаю низьких оцінок на адресу дітей і завжди пам'ятаю про те, що дитина повинна відчувати психологічну захищеність. Логопед онлайн Україна.

Запропоновані ігри кожен педагог може вдосконалювати, доповнювати, знаходити нові варіанти проведення, спираючись на свій творчий потенціал.

Дніпро, Київ, Одеса, Харків, Запоріжжя, Львів, Вінниця, Луцьк, Кам'янське, Кривий Ріг, Марганець, Нікополь, Павлоград, Бахмут, Дружківка, Костянтинівка, Краматорськ, Маріуполь, Покровськ, Селидове, Слов'янськ, Бердичів, Житомир, Мукачево, Ужгород, Бердянськ, Мелітополь, Івано-Франківськ, Біла Церква, Березань, Бориспіль, Бровари, Буча, Васильків, Вишневе, Вишгород, Гостомель, Ірпінь, Обухів, Переяслав-Хмельницький, Петропавлівська Борщагівка, Ржищів, Славутич, Софіївська Борщагівка, Олександрія, Кропивницький, Кадіївка, Лисичанськ, Сєверодонецьк, Золочів, Миколаїв, Ізмаїл, Чорноморськ, Кременчук, Полтава, Рівне, Охтирка, Конотоп, Суми, Шостка, Тернопіль, Херсон, Кам'янець-Подільський, Хмельницький, Умань, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Україна, Польща, Німеччина, Чехія, Великобританія, США, Канада та інші.

Днепр, Киев, Одесса, Харьков, Запорожье, Львов, Винница, Луцк, Каменское, Кривой Рог, Марганец, Никополь, Павлоград, Бахмут, Дружковка, Константиновка, Краматорск, Мариуполь, Покровск, Селидово, Славянск, Бердичев, Житомир , Мукачево, Ужгород, Бердянск, Мелитополь, Ивано-Франковск, Белая Церковь, Березань, Борисполь, Бровары, Буча, Васильков, Вишневое, Вышгород, Гостомель, Ирпень, Обухов, Переяслав-Хмельницкий, Петропавловская Борщаговка, Ржищев, Славутич, Александрия, Кропивницкий, Кадиевка, Лисичанск, Северодонецк, Золочев, Николаев, Измаил, Черноморск, Кременчуг, Полтава, Ровно, Ахтырка, Конотоп, Сумы, Шостка, Тернополь, Херсон, Каменец-Подольский, Хмельницкий, Умань, Черкассы, Черновцы, Чернигов, Украина, Польша, Германия, Чехия, Великобритания, США, Канада и другие. 

InstagramLinkYouTube